loading...
**متنوع ترین وب تفریحی**
لینک ثابت بازدید : 281 چهارشنبه 25 مرداد 1391 نظرات (0)

 


چندیست در نبودنت به ساعت شنی می نگرم…

یک صحرا گذشته است…

 ...................................


حـالا کـه میـخـواهـی بـروی …. لطفــا قـدمـهـایـتـــ را تنـدتـر بـردار …. دلـم را فـرستــاده امـ
دنبـالـِـ نخــود سیـــاه . . . !

 ...................................


همیشه حرارت لازم نیست…گاهی از سردی یک نگاه… میتوان آتش گرفت .

  ...................................

اینجا زمین است ، زمین گرد است !
تویی که مرا دور زدی! … فردا که به خودم برسی، حال و روزت دیدنیست….

  ...................................

درفلسفه ی وفا چنین آمده است: دل وقف شکستن است..بیهوده نرنج !!

  ...................................

گاهی میان مردم
در ازدحام شهر
غیر از تو هرچه هست را فراموش می کنم …

 ...................................


من ندانم که کی ام
من فقط می دانم
که تویی،
شاه بیت غزل زندگی ام

 ...................................

هیچ دلی بی بهانه نمیتپد ، نمیدانم بهانه ها دلگیرند یا دلها بهانه گیر !

  ...................................

گرچه آلوده ی دنیای فریبم
اما سینه ای پاک به پهنای صداقت دارم ،
دل من عاطفه را می فهمد ،
با کسی سبزتر از عشق رفاقت دارم

  ...................................

 همیشه از فاصله ها گله مندیم
شاید یادمان رفته که در مشق های کودکیمان
گاه برای فهمدین کلمات فاصله هم لازم بود


 
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 470
  • بازدید کلی : 64,258