loading...
**متنوع ترین وب تفریحی**
لینک ثابت بازدید : 291 شنبه 21 مرداد 1391 نظرات (1)

 

 

خدایا
این دلتنگی های ما را هیچ بارانی آرام نمیکند
فکری کن
اشک ما طعنه میزند به باران رحمتت . . .

  ...................................

 نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر
فقط میدانم در آغوش منی ، بی آنکه باشی
و رفتی ، بی آنکه نباشی . . .

  ...................................

 من دلم تنگ است و یار دلتنگ نیست
حال دل از من نمیپرسی چرا ، حال پرسیدن که دیگر ننگ نیست

 ................................... 

 دلتنگ تو امروز شدم تا فردا /
فردا شد و باز هم توگفتى فردا
امروزدلم مانده و یک دنیا حرف /
یک هیچ به نفع دل
تو تا فردا . . .

  ...................................

 تو این دنیا تو این عالم / میون این همه آدم
ببین من دل به کی دادم / به اون کس که نمیخوادم
دلم شیشه دلش سنگه / واسه سنگه دلم تنگه

  ...................................

دلتنگم و دیدار تو درمان من است / بی رنگ رخت زمانه زندان من است
بر هیچ تنی مباد و بر هیچ دلی / آنچه از غم هجران تو بر جان من است

  ...................................

در هجوم لحظه های پوچ جدایی ، سکوت تنها یادگار با تو بودن است

  ...................................

سرم را شاید بتوانند دیگران گرم کنند
اما وقتى تو نیستى
هیچکس نیست دلم را گرم کند!

  ...................................

فراق و دوریت دیوانه ام کرد / چو مجنون راهی ویرانه ام کرد
چنان داغی به دل ماند از جدایی / که با هر آشنا بیگانه ام کرد

 ...................................


 می نویسم خاطرات با اشک و آه / در شبی تاریک و غمگین و سیاه
می نویسم خاطرات از روی درد/ تا بدانی دوریت با من چه کرد

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط afzayeshe bazdid در تاریخ 1348/10/11 و 13:57 دقیقه ارسال شده است

http://linkeman.ir/?ref=1230083


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 453
  • بازدید کلی : 64,241