loading...
**متنوع ترین وب تفریحی**
لینک ثابت بازدید : 8453 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

 

 

 

گاهی دلت میخواد همه بغضهات از توی نگاهت خونده بشن…
میدونی که جسارت گفتن کلمه ها رو نداری…
اما یه نگاه گنگ تحویل میگیری یا جمله ای مثل: چیزی شده…؟
اونجاست که بغضت رو با لیوان سکوت سر میکشی و با لبخندی سرد میگی: نه، هیچی …

....................................


گاهــی باید نباشــی … تا بفهمــی نبودنت واسه کی مهمه… ؟!
اونوقته که میفهمی بایــد همیشه با کی باشی…

....................................

در باز و بسته شد
حتما باد باز شوخی اش گرفته،
ادای آمدنت را در می آورد…

....................................

کلاغ جان!

قصه من به سر رسید…

سوار شو!

تو را هم تا خانه ات می رسانم…


....................................


همی گویی غمش را در دل نگهدار
نصیحت گو! نمی گویی دلت کو؟


....................................

گـاهــﮯ نـدانـسـتـﮧ از یــک نـفـر بـتـﮯ درســت مــیـکـنـﮯ

آنــقـدر بـزرگ کـﮧ از دســت ابـراهـیـم نـیـز کــارـﮯ بـر نـمـﮯ آیـد

....................................


این روزها تلخ می گذرد ، دستم می لرزد از توصیفش !

همین بس که :

نفس کشیدنم در این مرگِ تدریجی، مثل خودکشی است ،با تیغِ کُند.


....................................


می گوید: کلمات گاهی بار معنایی خود را از دست می دهند …

این روزها “دوستت دارم” ها دیگر قلب کسی را به تپش وا نمیدارد !

و گونه کسی را سرخ نمیکند !

می گویم: مشکل از دوست داشتن نیست مشکل از تکـرار است !


....................................


دلم تنگ شده
برای وقتی که می گفتی :دلم واست تنگ شده
دلم تنگه…
برای بودنت
شایدم لبخند خودم
دلم برای همه چیز تنگ شده جز
نبودنت !


....................................


هر آهنگی که گوش میدهم،
به هر زبانی که باشد ، بغضم ر
ا میشکند…
نمی دانم…
بغضم به چند زبان زنده دنیا مسلط است…


....................................


دارم سعی می کنم همرنگ جماعت شوم،

آهای جماعت…

میشود کمکم کنید؟

شما دقیقا چه رنگی هستید…؟


....................................

به “سگ” استخون بدی ..
دورت میگرده
واست دم تکون میده !
من به تو “دل ” داده بودم … لعنتـــی !


....................................


برای خیانت،
هزار راه هست اما هیچکدام
به اندازه تظاهر
به دوست داشتن کثیف نیست


....................................

گاهی دلم می خواهد خودم را بغل کنم!

ببرم بخوابانمش!

لحاف را بکشم رویش!

دست ببرم لای موهایش و نوازشش کنم!

حتی برایش لالایی بخوانم،

وسط گریه هایش بگویم:

غصه نخور خودم جان!

درست می شود!درست می شود!

اگر هم نشد به جهنم…

تمام می شود…

بالاخره تمام می شود…!

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 485
  • بازدید کلی : 64,273