loading...
**متنوع ترین وب تفریحی**
لینک ثابت بازدید : 267 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)

 

همیشه با من بمان
هیچکس عاشقانه تر از من
نمی تواند
تو را بسراید

....................................

در تمام لحظه هایم
تکرار می شوی

اما
تکراری نمی شوی…

....................................

گفتی دوستت دارم
و من به خیابان رفتم !
فضای اتاق برای پرواز کافی نبود …

....................................


فرهنگ لغتها نیاز به ویرایش دارند
برای معنی دلتنگی احتیاج به این همه کلمه نیست
دلتنگی یعنی تو !

....................................

دلتنگی یعنی : روبروی دریا ایستاده باشی اما خاطره ی یه خیابون خفه ات کنه !

....................................

غصه ی دوری دلدار مرا پیرم کرد / غم هجران نگارم ز جهان سیرم کرد
گریه کردم ز فراغت گل من باور کن / که مرا غربت این شهر زمین گیرم کرد

....................................

نقش چشمان خمارت ، چه کشیدن دارد / سایه ساران دو زلفت ، چه لمیدن دارد
آن قدر خوب و ملیحی که به یک جرعه نگاه / حس مستی لبت طعم چشیدن دارد

....................................

مهربانیت را با دلم پیوند زدم تا از تو دور بودن را احساس نکنم ، اما باز دلتنگم

....................................

تو را آرزو نخواهم کرد ، هیچ وقت !

تو را لحظه ای خواهم پذیرفت که خودت بیایی ، با دل خود نه با آرزوی من

....................................

اسکناسه مچاله ی تو دستمو سمت راننده تاکسی گرفتم ، گفت : یه نفری ؟

آهسته گفتم خیلی وقته

....................................

غمی نیست ، جز درد لا علاج دوری !

....................................

تو باور نداری این حرف ها را !
وگرنه من سالهاست برای آنکه در فال تو باشم ، در قهوه ی تو غرق شده ام

....................................

نمیدانم
سر سفره دلت
چه به خوردم دادی
که هنوز هم نمیتوانم
نمکدان بشکنم؟!

....................................

ای همیشه جاودانه در میان لحظه هایم ،
غصه معنایی ندارد تا تو میخندی برایم!

....................................

دوست داشتن نم نم باران است، کم کم می آید و به درازا میکشد
بارانی دوستت دارم…

....................................

هرکس جای من بود ، می بُرید
اما من هنوز می دوزم ، چشم امید به راه . . .

....................................

هزار بار هم از این دنده به آن دنده شوی فایده ندارد !
این تخت خواب “آغوش” کم دارد . . .

....................................

تعداد دقیق مژه هایت را میدانم
تعجب نکن ، مگر زندانی،کاری جز شمردن میله های زندانش دارد ؟

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 484
  • بازدید کلی : 64,272